Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Valentine's Day

Valentine's Day today...
Ενα χρόνο παρά πέντε μέρες σου πήρε αγάπη μου! 360 ημέρες δηλαδή.
Να με ερωτευτείς και να με ξε-αγαπήσεις!
Είχε μόλις περάσει η μέρα των ερωτευμένων όταν με ερωτεύτηκες???και έλεγες πως δεν το πίστευες οτι μπορεί να σου συμβεί κάτι τέτοιο, "κάτι" τέτοιο όπως ήμουν "έγώ", και σήμερα, 360 μέρες μετά, "ανήμερα" Valentine's Day, ξύπνησες το πρωί, έτοιμος για καυγά, έκανες την "παρατηρησούλα" σου όταν παίρναμε πρωινό, έτσι, για να φύγεις για την δουλειά έχοντας πεί την κουβεντούλα σου, και "¨ετσι", για να μου "φτιάξεις"και την δική μου την μέρα....
Εκλεισα την πόρτα πίσω σου, βλέπεις, ακόμα κατεβαίνω μαζί σου στο γκαράζ και σε ξεπροβοδίζω, έψησα τον καφέ μου και πήρα τις εφημερίδες.
Και θυμήθηκα ένα παιδικό μου φίλο που δεν ζεί πιά που μου έλεγε οτι γεννιόμαστε και πεθαίνουμε μόνοι μας, αλλά, ζούμε και όλη μας την ζωή μόνοι!
Τότε τον έβρισκα κυνικό. Τώρα δεν μπορώ πιά να τον βρώ να του πώ πώς είχε δίκιο!
Ακούω στο ραδιόφωνο τραγούδια αγάπης και πάθους, ακούω τους εκφωνητές, να μιλάνε για έρωτα αγάπες και λουλούδια....
Λουλούδια από αυτά που δεν μου φέρνεις πιά ποτέ!
Αυτά, που δεν προλάβαιναν μόλις 300 μερες πρίν, να μαραθούν στο βάζο μου.
¨Επεσαν και αυτά "θύματα" της συμβίωσης και της "οικιακής οικονομίας".... Οπως και τα χαμηλά φώτα που άναβα στο σπίτι μου για να φτιάξω ατμόσφαιρα περιμένοντάς σε να γυρίσεις.
Και που τώρα τα σβήνεις μόλις μπείς στο σπίτι και ταυτόχρονα με το φιλί που μου δίνεις, γιατί "δεν χρειάζονται"...
Ξέρεις κάτι αγάπη μου??? Εσύ δεν τα χρειάζεσαι ίσως. Εγώ τα χρειάζομαι ακόμα, και δεν έχεις το δικαίωμα να αποφασίσεις εσύ για μένα.
Εχω αρχίσει να θυμώνω αγάπη μου! Εχω αρχίσει να τα "παίρνω" στο κρανίο...
Ισως γιατί, εγώ , θάθελα να είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί σου, και σύ δεν με αφήνεις!
Γιατί εγώ δεν θέλω κάποιον να με "στρώσει" στην ζωή μου! Θέλω κάποιον να με "κανακέψει" και να με "χαλάσει". Το στρώσιμο , μου το κάνει η ίδια η ζωή, επί 49 συναπτά έτη.......
"Total eclipse of the heart"τραγουδά η Bonnie Tyler στο ραδιόφωνο. Να και μιά αλήθεια από αυτή την μέρα....
Εγώ τραβάω μιά τζούρα από το τσιγάρο μου, πίνω μιά γουλιά απο τον καφέ μου και ετοιμάζομαι να ξεκινήσω την μέρα μου.
Μιά μέρα σαν όλες τις άλλες, μια μέρα λίγο, κάπως, ξεχωριστή.....

P.S. Τον κατάλογο με τα πράγματα που έχω να κάνω σήμερα, ξέρεις, αυτόν που με έβαλες να φτιάχνω , κάπου τον έβαλα....και τον έχασα!!!!!!!!
HAPPY VALENTINE'S DAY MY LOVE.

Δεν υπάρχουν σχόλια: