Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

HERE WE GO AGAIN.......

Κάτι μέσα μου μου λέει πώς κάτι τρέχει.......
Κάτι μέσα μου μου λέει πώς κάτι μου κρύβεις, κάτι δεν μου λές....
Κάποιο μικρό, ανόητο ψέμα σου, μου φανέρωσε μιά μεγάααααααααααλη αλήθεια!
Κάπου κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και οι δυό, κάπου δεν θέλουμε να δούμε το πρόσωπό μας μέσα στον καθρέφτη, και σκύβουμε το κεφάλι όταν περνάμε από μπροστά, για να μήν φανεί το είδωλό μας.
Κάποιος από τους δυό μας πρέπει να πάρει μιάν απόφαση , ή μάλλον και οι δυό μας πρέπει να πάρουμε πιά τις αποφάσεις μας..... και ίσως φοβόμαστε να δεχτούμε οτι αυτές οι αποφάσεις δεν συμβαδίζουν.
Ηere we go again....... Ποιός θα πάρει την βαθειά ανάσα και θα αρχίσει να μιλάει? Και τι έχει μείνει για να ειπωθεί πιά?

Δεν υπάρχουν σχόλια: