Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 15. "Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΠΑΡΝΤΙΝΑΣ ".....

Βγήκα από το μπάνιο,σκούπισα τα νερά απο το κορμί μου, έβαλα κρέμα και άρωμα, άνοιξα την ντουλάπα και έμεινα μερικά λεπτά μπροστά στα ρούχα μου, γυμνή , χαζεύοντας τι να φορέσω.
Κοίταξα το συρτάρι με τα εσώρουχα, το βλέμμα μου προσπέρασε βιαστικά, και καρφώθηκε στην καπαρντίνα σου.
Εριξα μιά κλεφτή ματιά στο ρολόι, έπρεπε να βιαστώ αν ήθελα να είμαι στο αεροδρόμιο στην ώρα μου! Το αεροπλάνο του δεν είχε καθυστέρηση.
Απλωσα το χέρι μου και έπιασα την κρεμάστρα της.
Την φόρεσα, έσφιξα την ζώνη της γύρω από την μέση μου.
Διάλεξα τα  12ποντα μωβ Jimmy Choo μου και την ίδια τσάντα, έβαλα ίδιο χρώμα κραγιόν κλείδωσα το σπίτι, μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα για το αεροδρόμιο.
Και έτσι, νόμιζα πως σε εκδικήθηκα αγάπη μου.
Φορώντας την καπαρντίνα που μου είχες χαρίσει εσύ, χωρίς τίποτα άλλο από μέσα, και περιμένοντάς τον να γυρίσει από το ταξείδι του και να χωθεί στην αγκαλιά μου.
Μα δεν υπολόγισα καλά, γιατί τελικά, ανάμεσα σε μένα και σε 'κείνον, υπήρχε η καπαρντίνα σου......να μας χωρίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: