Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 21. " ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ".....

Ηρθε ξαφνικά, απο άγνωστο αποστολέα....
Με μια κάρτα που έλεγε πολλά, χωρις να λέει κάτι συγκεκριμένο, και το πιό σημαντικό, μου έλεγε πως ο,τι ζούσα μαζί σου, είχε αρχίσει να χαλάει....
Ηταν ένα πανέμορφο πολύχρωμο μπουκέτο τριαντάφυλλα, που δεν έμαθα ποτέ ποιός μου τα έστειλε.
Νομίζω πώς έκανες αρκετό καιρό να τα παρατηρήσεις, όπως ίσως να συνέβαινε και με την κοινή μας ζωή, που την ζούσες μαζί μου, αλλά κατά βάθος δεν την έβλεπες, την προσπερνούσες, χωρίς να δίνεις και πολύ σημασία.
Μετά, κάποια μέρα, με ρώτησες ποιός μου τα έστειλε, και ΄γώ, χαμογέλασα αμήχανα και σου είπα πως δεν ήξερα.
Μπορεί να μην με πίστεψες, αλλά δεν ήξερα, πραγματικά,δεν ήξερα τι να σου πώ.
Ενα μπουκέτο λουλούδια λοιπόν, από άγνωστο αποστολέα, ήταν αρκετό, για να μου θυμήσει οτι εσύ, είχες πάνω από δύο χρόνια να μου φέρεις λουλούδια, είχες αρχίσει να μην με βλέπεις  οταν βρισκόμουν δίπλα σου, είχες ήδη αρχίσει να φεύγεις....μακρυά από 'μας.
Και όταν τελικά τα τριαντάφυλλα μαράθηκαν, κατάλαβα και 'γώ οτι κάποια στιγμή, έπρεπε να βρώ το κουράγιο και να καθαρίσω το βάζο της ζωής μας, πριν αρχίσει το νερό να μυρίζει σαν βάλτος....

Δεν υπάρχουν σχόλια: