Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 25. "ΠΟΙΟΣ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ ? "...

Ποιός απ' όλους είσαι αγάπη μου?
Ποιός είσαι πραγματικά?
Είσαι κάποιος από αυτούς που αγάπησα?
Κάποιος από αυτούς πού μοιράστηκα μαζί τους τις νύχτες και το κρεβάτι μου?
Τα όνειρά μου και κάποιο κομμάτι της ζωής μου?
Τους φόβους και τις λαχτάρες μου?
Τα μυστικά της ψυχής μου?
Πέρασες πάνω από το κορμί μου και με σημάδεψες ή γλύστρισες μαζί με το νερό και το σαπούνι κάτω από το ντούς μετά τον έρωτα?
Οποιος και αν είσαι, ο,τι και αν είχαμε, από σένα διάλεξα να θυμάμαι μόνο μερικές στιγμές....
Μοναδικές στιγμές!
Αυτές πού πιά, μπορούν στο μυαλό μου να διαρκέσουν για πάντα.
Ολες τις άλλες, δεν τις θυμάμαι , όπως δεν μπορώ να θυμηθώ πιά, ούτε την χροιά της φωνής σου ή τη γεύση των χειλιών σου...
Δεν είμαι σίγουρη οτι θα σε ξεχωρίσω μέσα στο πλήθος.
Οταν κλείνω τά μάτια μου και σε φέρνω στο νού μου,το μόνο που μπορώ να δώ από σένα, είναι μιά σκιά....
Και ασυναίσθητα, απλώνω το χέρι μου και ανάβω το φώς.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: