Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 28. "LONDON WEEKEND".

Με άφησε το ταξί έξω από τη πόρτα σου. Και σύ, στεκόσουν ήδη στα σκαλοπάτια και με περίμενες...
"Γειά", σου είπα για να σπάσω την αμηχανία της στιγμής.
Μου χαμογέλασες, και σκύβοντας να πάρεις την βαλίτσα μου, μου έδωσες ένα πεταχτό φιλί στα χείλη.
Μπήκαμε στο σπίτι και αγκαλιαστήκαμε χωρίς να μιλάμε.
Μιλούσαν τα μάτια μας, τα χέρια μας που ήταν πλεγμένα,μιλούσαν τα κορμιά μας που είχαν γίνει ένα...
Ωρες αργότερα, με ενα ποτό και ενα πουράκι, ξαπλωμένοι στον καναπέ, ακούγαμε μουσικές που ήταν κομμάτια της ζωής μας, και μέσα από αυτές,μαθαίναμε ο ένας για τον άλλον, ο,τι δεν είχαμε προλάβει να πούμε μέχρι τότε.
Περπατήσαμε δίπλα στο ποτάμι πιασμένοι χέρι χέρι,πάντα σιωπηλοί.
Την κουβέντα μας, την έκανε ο Τάμεσης, που κυλούσε δίπλα μας.
Γυρίσαμε στο σπίτι.Και μείναμε για το υπόλοιπο της νύχτας και της επόμενης μέρας αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι και πάντα λιγομίλητοι.
Οι σιωπές μας έλεγαν ο,τι χρειαζόταν να ειπωθεί.
Πόσο καιρό γνωρίζαμε ο ένας τον άλλον? Πόσο καλά μας ξέραμε?
Εκείνη τη στιγμή, δεν το ξέραμε.
Το μάθαμε πολύ αργότερα...
Την Κυριακή το πρωί , πριν φύγω για το αεροδρόμιο, σου αγόρασα ένα λουλούδι μέσα στη γλάστρα του.
Σου ζήτησα να του δώσεις όνομα και να το προσέχεις.... Να του μιλάς και να το αγαπάς, για να μπορεί να ανθίζει συνέχεια.
Μου το υποσχέθηκες. Και 'γω, μ'αυτή σου την υπόσχεση στα χείλη μου σαν αποχαιρετιστήριο φιλί, πήρα το δρόμο του γυρισμού.

1 σχόλιο:

mamanolo είπε...

maresei to london weekend! tha to kano ki ego!