Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Aσφυξία

Το νοιώθεις? Εχω αρχίσει να γλυστράω μέσα απο τα χέρια σου.
Σου τόχα πει! Αν προσπαθήσεις να με αλλάξεις, θα με χάσεις!
Το ξέρω, πως δεν είναι εύκολο να ζεί κανείς μαζί μου. Εγώ με βλέπω να ζώ, δεν ζώ μόνο. Παρακολουθώ την ζωή μου, όπως άλλοι βλέπουν μιά ταινία στο σινεμά.Ειμαι σκηνοθέτης και θεατής ταυτόχρονα. Βλέπω μιά σκηνή, και ξέρω την επόμενη ατάκα. Στην μέση του έργου, ξέρω ήδη το τέλος.Μπορεί στην πορεία να αλλάζω κάποιες σκηνές, αλλά για μένα, δεν υπάρχει "σασπένς".Ούτε "χάπι εντ". Ολη μου η ζωή, μοιάζει σαν εβδομάδα κινηματογράφου. Πέντε έργα κάθε μέρα, στις εφτά μέρες της εβδομάδας.
Υπάρχουν άνθρωποι που δέχονται να μπούν σε καλούπι. Εγώ πάλι, Δέν μπορώ. Αμα με κλείσεις σε μπουκάλι, θα πεθάνω απο ασφυξία.

1 σχόλιο:

manosantonaros είπε...

ασφυξία ξε-ασφυξία...μια χαρά σε βρίσκω να αναπνέεις. Ημήπως έχεις κρυφά αποθέματα οξυγόνου?