Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Αδειο Σπίτι

Είχα την ανόητη και αφελή αντίληψη, οτι θα πηγαίναμε στο καινούργιο σπίτι, εσύ εγώ, το κρεββάτι μας και ο έρωτάς μας........
Έτσι τουλάχιστον είχες πεί οταν αποφασίσαμε να μετακομίσουμε εκεί.... τίποτα άλλο δεν σε ένοιαζε. τότε.........
Τώρα, δεν έχουμε καναπέδες, και δεν είναι έτοιμες οι κουρτίνες, δεν ξέρω τι άλλο λείπει, γιατι εμένα, βασικά, μου λείπει ο άνθρωπος που επρόκειτο να μετακομίσω μαζί του εκεί......
Εγώ χρειάζομαι τα βιβλία μου και τις μουσικές μου, τους αγαπημένους μου πίνακες, και τα αντικείμενα που σημαίνουν κάτι για μένα..... μπορώ να κάτσω και στο πάτωμα, μπροστά στο τζάκι, αρκεί να είσαι εκεί για να κάνουμε έρωτα, χέστηκα για τους καναπέδες....... αλλά φαίνεται οτι δεν μας ενδιαφέρουν τα ίδια πράγματα πιά!!!!!!
Εγώ χρειάζομαι τον ενθουσιασμό μας για μία καινούργια αρχή που υποτίθεται οτι κάνουμε, εσύ χρειάζεσαι τα έπιπλα. ....

1 σχόλιο:

manosantonaros είπε...

λυπαμαι, που θασε στεναχωρέσω, αλλά έπρεπε να ξέρεις ότι δεν υπάρχουν "καινούργιες" αρχές. Μόνο αρχές.