Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

ΓΚΟΜΕΝΟΜΠΛΟΓΚΑΡΙΣΜΑΤΑ....

Διάβαζα στον Πιτσιρίκο για τους blogers, και την έρευνα που έκανε το πανεπιστήμιο....Τι να πώ? Μπορεί και να είναι αλήθεια.... Οι γυναίκες γράφουν τα 'σώψυχά τους, και οι άντρες ψάχνουν γκόμενα.... Αρα τελικά και οι γυναίκες κατά βάθος, ψάχνουν γκόμενο, απλώς το εκφράζουν πιό "καλλιτεχνικά" θα έλεγα..... γιατί αν οι άντρες γράφουν για να βρούν γκόμενα και τελικά βρίσκουν, αυτό σημαίνει οτι οι γυναίκες στο διαδίκτυο, τσιμπάνε, γιατι ανεξάρτητα από τον λόγο για τον οποίο είναι μέσα, τελικά καταλήγουν στον γκόμενο..... Μιά γκομενοδουλειά δηλαδή όλη η υπόθεση!!!!!
¨¨Μ' αρέσει έτσι όπως γράφεις, δεν έχω δεί την φάτσα σου βέβαια, αλλά ,κάπως σε φαντάζομαι και φτιάχνομαι, ανταλλάσουμε e-mails, και παίζουμε ακίνδυνα. ¨Και καμμιά φορά το παιχνίδι γίνεται και επικίνδυνο, γιατί χάνεις τον έλεγχο, αλλά τέλος πάντων, όλο αυτό έχει ενδιαφέρον...
Αυτό λοιπόν είναι όλο? Δεν νομίζω, ελπίζω δηλαδή να έχει και κάτι παραπάνω από το ¨ψάχνω για γκόμενο¨.....παιδιά... εεεε ψιτ εδω είμαι...
Εγώ μέσα από τους bloggers, βρήκα και φίλους...και έκανα και φίλους, και ακουσα και τις γνώμες άλλων ανθρώπων, που δεν φανταζόμουν ποτέ πως μπορεί να ενδιαφέρονται γι΄αυτά που ελεγα εγώ....
Αρα, είναι και κάτι παραπάνω απο γκομενοδουλειά η υπόθεση.... γιατί εγώ δεν βρήκα γκόμενο απο το blog μου, το αντίθετο μαλιστα!!!!!! Το διάβασε και μην μπορώντας να αντέξει κάποες αλήθειες που υπήρχαν ανάμεσα στις γραμμές, έφυγε!!!!!
Αρα παιδιά.........ψιτ..... έχετε με υπόψιν σας...... ελευθερη κοπέλλα είμαι τώρα και¨γώ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: