Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΑΚΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΗ ΓΗ.........

Γεννήθηκε χθές....
Ενα καινούργιο, μικρό, τόσο δα, ανθρωπάκι, ενα αγγελουδάκι που κατέβηκε στη γή, με τα μάτια ορθάνοιχτα, σ'αυτόν τον περίεργο καινούργιο κόσμο. Αυτόν που είναι πιό φασαριόζικος από την ησυχία που είχε συνηθίσει εννιά μήνες τώρα στην κοιλιά της μαμάς της. Χαμογελάει μου είπαν, δεν την έχω δεί ακόμα, αλλά δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω. Χαμογελούν και οι γονείς της, οπότε γιατί να μην χαμογελάει και αυτή.....
Εγώ μέσα από την καρδιά μου, της εύχομαι να είναι πάντα στην ζωή της γερή και τυχερή.... Και να χαμογελάει πάντα. Γιατί αυτό είναι τελικά το πιό δυνατό όπλο στη ζωή μας. Και με αυτό μπορούμε να τα αντέξουμε και να τα περάσουμε όλα.
Καλημέρα μικρή πριγκήπισσα, καλωσόρισες στον κόσμο μας.......

1 σχόλιο:

mamanolo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.