Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 7. "ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ".....

Να'σαι καλά , αγάπη μου που με νοιάζεσαι......
Μόνο που εγώ, δεν θέλω να με νοιάζεσαι. Θέλω να μ'αγαπάς! Θέλω να μην αντέχεις χωρίς εμένα! Θέλω να μην μπορείς να σκεφτείς την ζωή σου μακρυά μου!
Με νοιάζεται ο ασφαλιστής μου.... Με νοιάζεται ο αδερφός μου! Με νοιάζονται οι φίλοι μου, που δεν με άφησαν ούτε λεπτό από την στιγμή που με άφησες εσύ........
Ολοι αυτοί με νοιάζονται. Εσύ ήθελα να με αγαπάς και να μου το λες! Και να μου το δείχνεις!
Από σένα ζητούσα κάτι περισσότερο από το "νοιαξιμο"....
Κατάλαβες τώρα γιατί σου ζήτησα να φύγεις? Γιατί έφυγα και 'γω, με τον τρόπο μου μακρυά σου?
Γιατί ήθελα αυτό το κάτι περισσότερο από το να με νοιάζεσαι.
Ηθελα να με κοιτάς στα μάτια και να μπορείς να μου πεις "σ'αγαπάω".
Και ξέρω, λες πως δεν τό'χεις ποτέ σου πει αυτό, σε καμμία... αλλά εγώ, μόνο αυτό θέλω... μόνο μ'αυτό μπορώ να ζήσω, μόνο αυτό θα κυνηγάω, όλη μου την ζωή! Κι'ας μην το βρώ ποτέ...... αν οπως μου λένε, δεν υπάρχει τελικά....
Εγώ, θα το πιστεύω και θα το ψάχνω όσο ζώ, και μόνο αυτό ήθελα πάντα από σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: