Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 9. "I JUST CALL TO SAY I LOVE YOU ".....

Ετσι μού'ρθε.... ξαφνικά. Ακούγοντας το τραγούδι.... ενώ οδηγούσα.
Σκέφτηκα να σε πάρω, και να αφήσω το ακουστικό κοντά στο μεγάφωνο του αυτοκινήτου, για να ακούς, χωρίς να μιλάω.
Ευτυχώς το κινητό μου δεν είχε μπαταρία, και ετσι δεν μπόρεσα να σε πάρω τηλέφωνο.
Δεν έχει νόημα....πιά.
Ισως να χαρακτηριζόταν και "μελό"....
Ο αυθορμητισμός και η "καλή" πλευρά της παιδικότητας,που κάθε άνθρωπος έχει μέσα του, έχουν φτάσει στις μέρες μας να χαρακτηρίζονται "μελό" !
Είσαι αφελής, παιδικός, ανόητος, δεν είσαι σοβαρός. Γιατί?
Επειδή μπορείς να σηκώσεις το ακουστικό, χωρίς κάποιο άλλο λόγο, και να πείς στον άλλον "σ'αγαπώ"..... απλά και μόνο επειδή έτσι ένοιωσες... και έτσι έκανες.
Αν είχα κάτι να σου πώ για τις ειδήσεις, ή για τα πολιτικά, αν σου μιλούσα για το χρηματιστήριο ή για την αγορά, θα ήμουν σοβαρή.... Τώρα είμαι "μελό"...
Σήμερα γύρισα το βράδυ στο σπίτι εξουθενωμένη.
Τελικά, η αγάπη μου για σένα, σε συνδιασμό με την βουλιαγμένη αγορά και την οικονομία που πάει κατά διόλου, με εξουθενώνουν.
Συγγνώμη αγάπη μου, που δεν έχω το κουράγιο να σου γράψω περισσότερα σήμερα.
Το μόνο που αντέχω ακόμα να σου πώ, είναι
"σ'αγαπώ".....

Δεν υπάρχουν σχόλια: