Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

LETTER TO AN IMAGINARY EX-LOVER. LETTER 12. "Δύσκολη Αγάπη ".....

Δύσκολη, δύσπιστη αγάπη μου.
Πού κοιμάσαι ξαπλωμένος, στο κρεβάτι, διαγώνια, παραδομένος, μετά τον έρωτα.
Αυτόν τον ιδιο έρωτα που αμφισβητείς και πού φοβάσαι.
Μα, που έτσι όπως είσαι κοιμισμένος, του έχεις απόλυτα και άνευ όρων παραδοθεί.
Εδώ λοιπόν,στον ύπνο σου,και 'γώ,θα σου ψιθυρίσω οτι σ'αγαπώ.
Εδώ,που δεν μπορείς να με διαψεύσεις,ούτε να με αμφισβητίσεις.
Εδώ, που η ρυθμική σου ανάσα,δέχεται τον έρωτα χωρίς να τον φοβάται.
Ετσι θα μείνω λοιπόν, ξύπνια,όλη την νύχτα, ενώ εσύ θα κοιμάσαι, για να σου λέω πως σ'αγαπάω, πως σε λατρεύω, πως είσαι όλη μου η ζωή.
Πως, το γυμνό σου κορμί πάνω στο κρεβάτι, μου κόβει την ανάσα, και το δικό μου τρέμει από πόθο και ηδονή, όταν μας σκέφτομαι μαζί.
Και σύ, θα νομίζεις πως ο,τι ακούς, είναι όνειρο, και σαν όνειρο , δεν θα σε τρομάζει πιά.
Ετσι θα μείνω λοιπόν. Εδώ, ξύπνια μέχρι το πρωί, περιμένοντας να ξυπνήσεις.
Αραγε, το πρωί που θα σε ρωτήσω, θα μου πεις τι όνειρο είδες το βράδυ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: