Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΡΙΤΗ ...

Ξημέρωσε μιά περίεργη Τετάρτη, σαν Τρίτη απόγευμα.
Ηθελα να βάλω στο FACEBOOK to "Tuesday Afternoon" των Moody Blues, αλλά ξαφνικά συνειδητοποίησα οτι ήταν Τετάρτη και δεν ήξερα κανένα τραγούδι για την Τετάρτη, και τελικά δεν ήξερα τι να κάνω...
Μού'ρθαν στο μυαλό κάτι τραγούδια του Μικρούτσικου με τα Υπόγεια Ρεύματα, και μετά κάτι άλλα των Scorpions, αλλά, κανένα δεν μού καθόταν καλά στο μυαλό μου...
Ούτε και στην διάθεσή μου...
Ακουγα στο ραδιόφωνο για την αυριανή γενική απεργία, εγώ είμαι σε απεργία εδώ και καιρό...
Το μυαλό μου δεν δουλεύει, έχει μπλοκάρει, και το χειρότερο, δεν ξέρει και τί ακριβώς ζητάει...
Δεν υπάρχουν αιτήματα!
Δεν υπάρχουν δικαιώματά του που καταπατώνται, δεν υπάρχουν δεδουλευμένα που απαιτούνται, δεν υπάρχει διάθεση για αγώνες.
Μόνο παραίτηση.
Γύρισα το ραδιόφωνο σε ένα σταθμό που έπαιζε μόνο μουσική, και το άφησα στην τύχη...
Ας διαλέξει ο παραγωγός τα τραγούδια σήμερα...

2 σχόλια:

Marina είπε...

Σε καταλαβαίνω. Σαν να είμαστε μέσα στη γυάλα..πράγματα γίνονται αλλού και εμείς παρατηρητές.
Ο κόσμος φωνάζει, κλαίει, ζητάει,απεργεί. Αυτοί ακόμη έχουν αιτήματα.
Τα δικά μας λιώσανε μέσα στη γυάλα.
Αραγε θα σταματήσουν ποτέ οι αντιδράσεις;

Χαζά περνάνε οι μέρες..μέχρι το ποθητό σβκ, που τα πετάς όλα στο συρτάρι και το κλείνεις με κρότο "άσε μας τώρα"..
Υπόγεια ρεύματα πολλά..μόνο που τίποτα δεν βγαίνει στο κύμα..όλα απο κάτω κατευθύνουν. Το τσουνάμι έρχεται-ήρθε-θα ξανάρθει;
Δεν έχω απάντηση. Τετάρτη σήμερα. Μεσοβέζικη μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Παραίτηση! πόσο το καταλαβαίνω. πολέμησέ το όσο είναι νωρίς. Γιατί αν το αφήσεις και θεριέψει θα γίνει ένα με σένα και μετά τίποτα. Κουράγιο και μην αφήνεις τίποτα να σε τσακίσει. και αβ....λα συνέχισε. φύσα φύσα και πάλι άλλη μια φορά.