Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ...

Πόσο μου λείπουν οι καθημερινές κουβέντες μας!
Διαβάζω κάτι στο ιντερνετ και αμέσως θέλω να σε φωνάξω και να στο πώ... Πόσο μου λείπουν!!!
Επεφτε χτες το βράδυ η βροχή με τόση δύναμη, και 'γώ, ήθελα τόσο πολύ να ήσουν εδώ, δίπλα μου, μαζί μου, να βγούμε στον κήπο και να αφήσουμε την βροχή να μας μουσκέψει μέχρι το κόκκαλο, να αγκαλιαστούμε κάτω από τις αστραπές και να χορεύουμε σαν τους τρελλούς παλιούς Ινδιάνους...
Και μετά, έτσι μουσκεμένοι και οι δυό, να πέσουμε στο κρεββάτι μας και να κάνουμε έρωτα. και να ανακατεύεται ο ιδρώτας των κορμιών μας με το νερό της βροχής, και απ'αυτό να ξεδιψάμε το πάθος μας.
Μα εσύ ήσουν αλλού, γιατί, εγώ σε διώχνω.
Και 'γώ, ήμουν μόνη μου εδώ.
Και ο κήπος κάτω, ήταν έρημος και μας ζητούσε...
Γιατί δεν ήξερε τι να το κάνει τόσο νερό που έπεφτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: